Zákaznické preference online vs. offline nakupování – Bc. Tereza Hlavoňová
Bc. Tereza Hlavoňová
Master's thesis
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Customer preferences for online vs. offline shopping
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku zákaznických preferencí pro online a offline nakupování v kontextu fast fashion odvětví a zkoumá, jaká možná doporučení by mohly být pro společnosti prodávající fast fashion oblečení. Cílem je na základě identifikace hlavních faktorů, které ovlivňují zákazníky při rozhodovaní o koupi fast fashion oblečení v online nebo v offline prostředí, formulovat …viacAbstract:
This master's thesis focuses on the issue of customer preferences for online and offline shopping in the context of the fast fashion industry and explores possible recommendations for companies selling fast fashion clothing. The goal of this thesis is to formulate recommendations for companies to better adapt to customer preferences based on the identification of the main factors that influence customers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z7pyc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Online nakupování potravin na českém trhu
Lucie BLÁHOVÁ -
Online nakupování potravin na českém trhu
Nella FIKERLOVÁ -
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Kirill Petrov -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova