Aplikace poznatků z behaviorální ekonomie v marketingu a reklamě – Eva Kouřilová
Eva Kouřilová
Diplomová práce
Aplikace poznatků z behaviorální ekonomie v marketingu a reklamě
Application of the findings from behavioral economics in marketing and advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem behaviorální ekonomie, které je zasazeno do oblasti marketingové komunikace. Práce se zaměřuje hlavně na efekt ukotvení, který představuje jeden z konceptů lidského iracionálního chování. Cílem práce je ověřit působení tohoto efektu na konkrétní cílovou skupinu, která se pohybuje v mediálním a reklamním prostředí. Dílčím cílem je pak prokázat v této cílové skupině …víceAbstract:
The diploma thesis is about the topic of behavioral economics, which is embedded into the field of marketing communication. The thesis focuses mainly on the anchor effect, which is one of the concepts of human irrational behavior. The aim of the thesis is to verify the effect on the particular target group that is working in media and advertising environment. The partial objective is to demonstrate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72069
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2018
- Vedoucí: Libor Votava
- Oponent: Renata Rosendorfská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72069
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Iracionální chování zákazníků společnosti Flixbus
Vojtěch Dyntera -
Racionální a iracionální motivy volebního chování
Kamila Hamalčíková -
Analýza iracionálního nákupního chování
Lucie Remeňová -
Analýza iracionálního nákupního chování
Edita Kratochvílová -
Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality
Jan POSPÍŠIL -
Emoce v reklamě
Lucie ZELENKOVÁ -
Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky
Gabriela Pličková -
Emoce v marketingu
Khrystyna Beregova