Motivy spotřeby alkoholických nápojů u českých spotřebitelů – Bc. Tomáš Černý
Bc. Tomáš Černý
Master's thesis
Motivy spotřeby alkoholických nápojů u českých spotřebitelů
Motives of alcohol beverages consumption of Czech consumers
Abstract:
Černý, T. Motivy spotřeby alkoholických nápojů u českých spotřebitelů. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá motivy spotřeby alkoholických nápojů v České re-publice. Cílem práce je identifikovat chování spotřebitelů v souvislosti s konzumací alkoholických nápojů. Pomocí sekundárních dat práce hodnotí stav spotřeby ve světě a v České republice. Pro poznání …moreAbstract:
Černý, T. Motives of alcohol beverages consumption of Czech consumers. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2023. The diploma thesis deals with the motives of alcohol beverages consumption in the Czech Republic. The main objective is the identification of consumer behav-iour in connection with the alcohol beverages consumption. Using secondary data, the thesis evaluates the state of consumption …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2023
- Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Reader: Michal Pšurný, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Vyhodnocení dopadů vládních opatření na spotřebu alkoholu v regionech ČR během pandemie covid-19 na základě maloobchodních dat
Karolína Vondráčková -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Změna chování spotřebitele při výběru dovolené v době pandemie COVID-19 v Jihočeském a Královehradeckém kraji
Rýdlová Rýdlová -
Vyhodnocení vlivu pandemie COVID-19 na pojišťovací činnost České podnikatelské pojišťovny v České republice
Eliška Rybková -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Wei Sun -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova