Social aspects of the demand for local food (case study on farmers’ markets) – Martin Staněk
Martin Staněk
Diplomová práce
Social aspects of the demand for local food (case study on farmers’ markets)
Social aspects of the demand for local food (case study on farmers’ markets)
Anotace:
Cílem této práce bylo provést sociologický průzkum týkající se důvěry zákazníků v původní koncept farmářských trhů. V literární rešerši je nejprve vysvětleno pozadí a základní informace této problematiky. Farmářské trhy jsou uvedeny v rámci alternativních potravinových sítích a dále pak popsána důvěra ze sociologického pohledu. Na závěr teoretické části jsou představeny nástroje ochrany zákazníka a …víceAbstract:
The aim of the thesis was to conduct sociological research on customer trust in the original concept of farmers’ markets. The literature review first explains the basics and the background of this topic. Farmers’ markets are categorised within Alternative Food Networks and then the trust is described from a sociological point of view. At the end of the theoretical part, the tools of customer protection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Lukáš Zagata, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STANĚK, Martin. \textit{Social aspects of the demand for local food (case study on farmers’ markets)}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/x1eki7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / European Agrarian Diplomacy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Země původu potravin jako značka kvality
David VOLKE -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Vybrané značky kvality potravin a jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů v ČR
Helena Jelena Perković -
Spotřebitelské vnímání kvality potravin
Karolína Kučerová -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Customer experience v bankovním prostředí
Anna Michálková -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš
Název
Vložil
Vloženo
Práva