Analýza marketingové komunikace pohybového studia 4pohyb – Otakar ZÁRUBA
Otakar ZÁRUBA
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace pohybového studia 4pohyb
Analysis of marketing communication of movement study 4movement
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat marketingovou komunikaci pohybového studia 4pohyb a na základě této analýzy se pokusit formulovat doporučení, která by mohla vést k efektivnějšímu oslovování potencionálních zákazníků. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů související s marketingovou komunikací. V praktické části je teorie převedena na …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to analyse the marketing communication of the movement studio 4movement and on the basis of this analysis to try to formulate recommendations that could lead to more effective addressing of potential customers. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part contains an explanation of concepts related to marketing communication. In …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZÁRUBA, Otakar. Analýza marketingové komunikace pohybového studia 4pohyb. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Pohybová aktivita, rekreace a zdraví
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingové komunikace společnosti About You
Lucie RUSNÁKOVÁ -
Marketingová komunikace na sociálních sítích
Karel Rouček -
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Klára Babáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Ludvík Děcký -
Marketingová komunikace volnočasového areálu Heipark Tošovice
Jana NEHYBOVÁ -
Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce
Denisa BARTOŠOVÁ -
Socioekonomický status rodiny a pohybová aktivita dětí
Dominik ŠINDLER -
Pohybová aktivita dětí ve státní mateřské škole, v mateřské škole s alternativním zaměřením a v dětské skupině s prvky Montessori
Marie Menšíková