Otakar ZÁRUBA

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace pohybového studia 4pohyb

Analysis of marketing communication of movement study 4movement
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat marketingovou komunikaci pohybového studia 4pohyb a na základě této analýzy se pokusit formulovat doporučení, která by mohla vést k efektivnějšímu oslovování potencionálních zákazníků. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů související s marketingovou komunikací. V praktické části je teorie převedena na …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis was to analyse the marketing communication of the movement studio 4movement and on the basis of this analysis to try to formulate recommendations that could lead to more effective addressing of potential customers. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part contains an explanation of concepts related to marketing communication. In …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZÁRUBA, Otakar. Analýza marketingové komunikace pohybového studia 4pohyb. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta