Bc. Adam Flekal

Master's thesis

Analýza marketingové strategie mezinárodní společnosti

Analysis of the marketing strategy of an international company
Abstract:
Tato závěrečná práce se zaměřuje na analýzu marketingové strategie společnosti Hama spol. s r.o., která je součástí mezinárodní korporace Hama GmbH& Co KG. Zvláštní pozornost je věnována analýze sociálních sítí, které společnost využívá pro komunikaci se svými zákazníky. Vteoretické části diplomové práce je reflektována odborná literatura, zabývající se marketingem. Konkrétně se jedná o marketingové …more
Abstract:
This thesis focuses on analyzing the marketing strategy of Hama spol. s r.o., which is part of the international corporation Hama GmbH & Co KG. Special attention is given to the analysis of social networks that the company uses for communication with its customers. The theoretical part of the thesis reflects on scholarly literature related to marketing. Specifically, it addresses marketing strategies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
  • Reader: Barbora Daňková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií