Fiktívny príbeh u detí a dospievajúcich rómskeho etnika – Mgr. Zuzana Miklošová
Mgr. Zuzana Miklošová
Diplomová práce
Fiktívny príbeh u detí a dospievajúcich rómskeho etnika
A Fictional Story of Children and Adolescents of Roma Ethnic
Abstract:
The aim of my thesis is to describe and find out, whether the stories which are part of the Fantasy animal game are contextually different within Roma children and children of the majority of the population of the Czech Republic, and if so in what way. The Fantasy animal game was invented within Therapeutic Assessment Approach and is used as a diagnostic and psychotherapeutic technique which reflects …víceAbstract:
Cieľom mojej diplomovej práce je popísať a zistiť, či sa príbehy, ktoré sú súčasťou metódy Kresba začarovaného zvieraťa obsahovo odlišujú u detí rómskeho etnika a detí majoritnej populácie Českej republiky a ak áno v čom. Metóda Kresba začarovaného zvieraťa bola vymyslená v rámci prístupu Psychoterapeutického hodnotenia a používa sa ako diagnosticko-terapeutická technika, ktorá odráža aktuálny psychický …víceKlíčová slova
Rómske etnikum obdobie dospievania projekcia projektívne techniky symbol kresba naratívna psychológia terapeutické hodnotenie Kresba začarovaného zvieraťa Roma ethnicity adolescence projection projective techniques drawing narrative psychology therapeutic assessment Fantasy animal game
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ofvsu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2014
- Vedoucí: PhDr. Tatjana Bláhová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Pokus o validizáciu projektívnej metódy Kresba začarovaného zvieraťa
Katarína Šafárová -
Projektivní metody v praxi poradenského psychologa
Viktor Belák -
Rómovia vo Švédsku - podmienky vzdelávania pre rómske etnikum počas 20. storočia
Veronika Halásová -
Sociální distance středoškolských studentů k romskému etniku
Vendula Vidličková -
Začlenění dítěte romského etnika do kolektivu mateřské školy
Sandra Skřečková -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Vzdělávání dítěte romského etnika v příbuzenské pěstounské péči
Marjana HURANYČ