Bc. Jana Grygarová Zenzingerová

Diplomová práce

Marketingová komunikace farmaceutické společnosti

The Marketing Communication of a Pharmaceutical Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace léčiva na předpis. Teoretická část zpracovává obecné poznatky z oboru farmaceutického marketingu, se zaměřením na jeho specifické rysy. Praktická část obsahuje popis farmaceutické firmy a marketingový mix konkrétního léčiva s důrazem na rozbor marketingové komunikace, použité v kampani při vstupu léčiva na český trh. Na základě výstupů …více
Abstract:
This thesis studies marketing of prescribed pharmaceuticals product. The theoretical part sums up general findings from the field of pharmaceutical marketing, focusing o it's specific features. The practical part describes a pharmaceutical company, as well as a marketing mix for a specific pharmaceutical product, putting emphasis on the analysis of marketing communication used in launching the said …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 22. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Grygarová Zenzingerová, Jana. Marketingová komunikace farmaceutické společnosti. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace