Marketingová komunikace farmaceutické společnosti – Bc. Jana Grygarová Zenzingerová
Bc. Jana Grygarová Zenzingerová
Master's thesis
Marketingová komunikace farmaceutické společnosti
The Marketing Communication of a Pharmaceutical Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace léčiva na předpis. Teoretická část zpracovává obecné poznatky z oboru farmaceutického marketingu, se zaměřením na jeho specifické rysy. Praktická část obsahuje popis farmaceutické firmy a marketingový mix konkrétního léčiva s důrazem na rozbor marketingové komunikace, použité v kampani při vstupu léčiva na český trh. Na základě výstupů …moreAbstract:
This thesis studies marketing of prescribed pharmaceuticals product. The theoretical part sums up general findings from the field of pharmaceutical marketing, focusing o it's specific features. The practical part describes a pharmaceutical company, as well as a marketing mix for a specific pharmaceutical product, putting emphasis on the analysis of marketing communication used in launching the said …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2015
Accessible from:: 22. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRYGAROVÁ ZENZINGEROVÁ, Jana. \textit{Marketingová komunikace farmaceutické společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/x1vuc0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Grygarová Zenzingerová, Jana. Marketingová komunikace farmaceutické společnosti. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing ve farmaceutickém sektoru zdravotnického systému
Markéta Koláčková -
Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta
Šárka Gregorková -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Vladimír Polášek -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Kamila Kasmanová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Greenfluenceři jako nový trend marketingové komunikace společensky zodpovědných podniků
Karolína Urbanová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Sára Mecová