Vlivy edukačního procesu v základní škole speciální na osobnost žáka – Bc. Iveta Kuricová
Bc. Iveta Kuricová
Master's thesis
Vlivy edukačního procesu v základní škole speciální na osobnost žáka
The Effects of the Educational Process in the Special School for Students' Personality
Abstract:
Diplomová práce pojednává o vlivech edukačního procesu v základní škole speciální na osobnost žáka. Zabývá se faktory výchovně vzdělávací činnosti, které kladně působí na rozvoj žáků s těžkým zdravotním postižením a na jejich osobnostní stránku. V praktické části byly vypracovány kasuistické studie zabývající se jednotlivými žáky, které vycházely z přímého pozorování, nestandardizovaných rozhovorů …moreAbstract:
The thesis discusses the effects of the educational process in elementary school special on the personality of the pupil. It deals with the factors of educational activities,that positively affect the development of students with severe disabilities and their personal page. In the practical part was developed casuistic studies of individual pupils, based on the direct observation, interviews and analysis …moreKeywords
Speciální pedagog základní škola speciální speciální pedagogika asistent pedagoga těžké zdravotní postižení mentální postižení středně těžké těžké a hluboké mentální postižení autismus TEACCH program kombinované vady rámcový vzdělávací program PPP SPC ŠPZ raná péče poradenské služby. Special education teacher special school special education teaching assistant severe disability mental disability moderate severe and profound mental retardation autism multiple disabilities educational program early care consulting services.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/epcwq/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2013
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Vzdělávání a výchova žáků s těžkou mentální retardací a ADHD z pohledu asistenta pedagoga a rodiny
Beata BARTOŠOVÁ -
Smyslová a rozumová výchova u žáků se středně těžkou a těžkou mentální retardací při výchovně vzdělávacím procesu v počítačové učebně a ve třídě
Jana Čalová -
Postoj pomáhajících pracovníků k využití konceptu bazální stimulace a metody Snoezelen při práci s klienty s těžkou a hlubokou mentální retardací
Eva Mafková -
Volný čas a sportovní aktivity u dětí se středně těžkou a těžkou mentální retardací
Lucie Jandíková -
Terapeutické metody užívané ve výchově a vzdělávání osob se středně těžkou a těžkou mentální retardací ve speciálních školách a zařízeních sociálních služeb na území Moravy
Zuzana GRABOVSKÁ -
Vzdělávání dětí se středně těžkým a těžkým postižením v přípravném stupni ZŠ speciální
Věra Šustáčková -
Žáci s těžkou a kombinovanou vadou na ZŠ a SŠ Pomněnka o.p.s.
Jitka Hédová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová