Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing – Tereza Kučerová
Tereza Kučerová
Bachelor's thesis
Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing
Marketing analysis with a focus on online marketing of Footshop company
Abstract:
Bakalářská práce je zpracována na téma Analýza marketingu společnosti Footshop, s.r.o. se zaměřením na online marketing. Cílem této práce je tedy analýza marketingových aktivit konkrétně na internetu a následné návrhy a doporučení k vylepšení marketingu. První část práce se zabývá teoretickými východisky, konkrétně marketingovými základy s návazností na online marketing. Druhá část této práce je zaměřena …moreAbstract:
The bachelor's thesis is elaborated on the topic of Marketing Analysis of the company Footshop, s.r.o. with a focus on online marketing. The aim of this work is to analyze marketing activities specifically on the Internet and subsequent proposals and recommendations to improve marketing. The first part of the thesis deals with the theoretical basis, specifically the marketing foundations in connection …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Reader: Barbora Daňková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVÁ, Tereza. \textit{Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2021. Available from: https://theses.cz/id/x2cl4z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme:
Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Využití PPC a SEO v oblasti online marketingu
Jan Procházka