Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing – Tereza Kučerová
Tereza Kučerová
Bakalářská práce
Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing
Marketing analysis with a focus on online marketing of Footshop company
Anotace:
Bakalářská práce je zpracována na téma Analýza marketingu společnosti Footshop, s.r.o. se zaměřením na online marketing. Cílem této práce je tedy analýza marketingových aktivit konkrétně na internetu a následné návrhy a doporučení k vylepšení marketingu. První část práce se zabývá teoretickými východisky, konkrétně marketingovými základy s návazností na online marketing. Druhá část této práce je zaměřena …víceAbstract:
The bachelor's thesis is elaborated on the topic of Marketing Analysis of the company Footshop, s.r.o. with a focus on online marketing. The aim of this work is to analyze marketing activities specifically on the Internet and subsequent proposals and recommendations to improve marketing. The first part of the thesis deals with the theoretical basis, specifically the marketing foundations in connection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Oponent: Barbora Daňková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČEROVÁ, Tereza. \textit{Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/x2cl4z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Využití PPC a SEO v oblasti online marketingu
Jan Procházka