Bc. Kristýna Cigáňová

Diplomová práce

CSR a její role v marketingových aktivitách vybraných společností

CSR and its role in marketing activities of selected companies
Anotace:
Cílem práce je zhodnocení míry využití společensky zodpovědného podnikání (CSR) v marketingových aktivitách vybraných společností a navrhnout doporučení k efektivnějšímu využití marketingových nástrojů v této oblasti. V diplomové práci jsou využity dostupná sekundární data, která jsou doplněna o data primární.Úvodní část práce se zabývá vymezením problematiky CSR z hlediska teoretického pojetí. Další …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the degree of use of socially responsible business (CSR) in marketing activities of selected companies and to propose recommendations for more effective use of marketing tools in this area. The diploma thesis uses available secondary data, which are supplemented by primary data. The introductory part of the thesis deals with the definition of CSR issues …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/woixl/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné