CSR a její role v marketingových aktivitách vybraných společností – Bc. Kristýna Cigáňová
Bc. Kristýna Cigáňová
Master's thesis
CSR a její role v marketingových aktivitách vybraných společností
CSR and its role in marketing activities of selected companies
Abstract:
Cílem práce je zhodnocení míry využití společensky zodpovědného podnikání (CSR) v marketingových aktivitách vybraných společností a navrhnout doporučení k efektivnějšímu využití marketingových nástrojů v této oblasti. V diplomové práci jsou využity dostupná sekundární data, která jsou doplněna o data primární.Úvodní část práce se zabývá vymezením problematiky CSR z hlediska teoretického pojetí. Další …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the degree of use of socially responsible business (CSR) in marketing activities of selected companies and to propose recommendations for more effective use of marketing tools in this area. The diploma thesis uses available secondary data, which are supplemented by primary data. The introductory part of the thesis deals with the definition of CSR issues …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/woixl/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CIGÁŇOVÁ, Kristýna. \textit{CSR a její role v marketingových aktivitách vybraných společností}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/x2gwdg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia