CSR a její role v marketingových aktivitách vybraných společností – Bc. Kristýna Cigáňová
Bc. Kristýna Cigáňová
Master's thesis
CSR a její role v marketingových aktivitách vybraných společností
CSR and its role in marketing activities of selected companies
Anotácia:
Cílem práce je zhodnocení míry využití společensky zodpovědného podnikání (CSR) v marketingových aktivitách vybraných společností a navrhnout doporučení k efektivnějšímu využití marketingových nástrojů v této oblasti. V diplomové práci jsou využity dostupná sekundární data, která jsou doplněna o data primární.Úvodní část práce se zabývá vymezením problematiky CSR z hlediska teoretického pojetí. Další …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the degree of use of socially responsible business (CSR) in marketing activities of selected companies and to propose recommendations for more effective use of marketing tools in this area. The diploma thesis uses available secondary data, which are supplemented by primary data. The introductory part of the thesis deals with the definition of CSR issues …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/woixl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIGÁŇOVÁ, Kristýna. \textit{CSR a její role v marketingových aktivitách vybraných společností}. Online. Diplomová práca. Opava: Slezská univerzita v Opavě, School of Business Administration in Karvina. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/x2gwdg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić