Demokratičtí kandidáti na amerického prezidenta v roce 2020 a jejich aktivity v kyberprostoru – Nataliya-Mariya MOCHERNAK
Nataliya-Mariya MOCHERNAK
Bakalářská práce
Demokratičtí kandidáti na amerického prezidenta v roce 2020 a jejich aktivity v kyberprostoru
Democratic US presidential candidates in 2020 and their activities in cyberspace
Anotace:
Cílem bakalářské práce "Demokratičtí kandidáti na prezidenta USA v roce 2020 a jejich aktivity v kyberprostoru" bylo využitím obsahové analýzy zjistit, jakými tématy se demokratičtí kandidáti na prezidenta USA v roce 2020 zabývají na svých online sociálních sítích a jaký formát příspěvků volí pro komunikaci s občany. K provedení analýzy jsem zvolila typologii Anderse Olofa Larssona, kterou použil ve …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis, "Democratic US Presidential Candidates in 2020 and Their Activities in Cyberspace", was to find out through content analysis what topics the Democratic candidates for US President in 2020 deal with on their online social networks and what form they choose to communicate with citizens. To perform the analysis, I have chosen Anders Olof Larsson's typology that he used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Zákravský, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOCHERNAK, Nataliya-Mariya. \textit{Demokratičtí kandidáti na amerického prezidenta v roce 2020 a jejich aktivity v kyberprostoru}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/x2q2tf/.
Jak správně citovat práci
MOCHERNAK, Nataliya-Mariya. Demokratičtí kandidáti na amerického prezidenta v roce 2020 a jejich aktivity v kyberprostoru. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Mezinárodní vztahy - teritoriální studia
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání a reflexe privátního a veřejného prostoru u uživatelů online sociálních sítí
Lucie Paseková -
Marketingová komunikace a online generace
Soňa Babánková -
Americké prezidentské volby 2012 v nových médiích - Studie politického marketingu
Adéla Hořínková -
Donald Trump a americké prezidentské volby - srovnání kampaní z let 2016 a 2020 na základě analýzy negativní kampaně se zvláštním zřetelem na Twitter
Tomáš KONOPÁSEK -
Americké prezidentské volby 2008 - vítězství politického marketingu?
Michal Pašek -
Prezidentské volby v USA: analýza financování prezidentských voleb s ohledem na volby v roce 2008
Lenka Hrochová -
Prezidentské volby v USA 2012: vliv nových médií na volební kampaň
Michaela Chrtová -
Prezidentské volby ve Spojených státech amerických v roce 2016 - analýza kampaně kandidáta Republikánské strany
Jan PICKA