Výchovně vzdělávací proces a možnosti žáka s progresivní svalovou dystrofií – Leona PAUZAROVÁ
Leona PAUZAROVÁ
Bachelor's thesis
Výchovně vzdělávací proces a možnosti žáka s progresivní svalovou dystrofií
Educationally pedagogical process and possibilities of students with progressive muscular dystrophy
Abstract:
Práce se zabývá žáky s progresivní svalovou dystrofií. Převážně se zaměřuje na výchovu, vzdělávací proces, možnosti, kvalitu života žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a podporu dětí s postižením. Poskytuje také základní informace o dystrofii. Práce je rozdělena na dvě části. První část práce se zabývá teoretickými informacemi a druhá část práce popisuje konkrétní případy a také porovnává teoretické …moreAbstract:
The thesis deals with students with progressive muscular dystrophy. The author is mainly focusing on the education, pedagogical process, possibilities, the quality of students´ lives with special educational needs and encouragement of a physically disabled pupils. The thesis also presents basic information about dystrophy. This thesis is divided into two parts. The first part includes theoretical information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2010
Accessible from:: 7. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2010
- Supervisor: Mgr. Helena Hortová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAUZAROVÁ, Leona. \textit{Výchovně vzdělávací proces a možnosti žáka s progresivní svalovou dystrofií}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2010. Available from: https://theses.cz/id/x2q4ze/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAUZAROVÁ, Leona. Výchovně vzdělávací proces a možnosti žáka s progresivní svalovou dystrofií. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 04. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Žáci se specifickými poruchami učení na vybrané střední škole
Anna Hriadelová -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová