Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v malotřídní škole – Eliška MATUCHOVÁ
Eliška MATUCHOVÁ
Diplomová práce
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v malotřídní škole
Pupils with special educational needs in multileveled school
Anotace:
Téma diplomové práce se zabývá vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v malotřídní škole. Práce je rozdělena na dvě části - část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny termíny inkluze a integrace, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a charakteristika malotřídních škol. V praktické části využíváme …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis deals with the education of pupils with speial educational needs in a multileveled school. The thesis is divided into two parts - theoretical end practical. The theoretical part defines the terms od inclusion and integration, the pupil with spedial educational needs, the specifics of the edcation of pupils with speial educational needs and the characteristics of multileveled …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATUCHOVÁ, Eliška. Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v malotřídní škole. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
30. 6. 2021