Distribučná platforma YouTube vo vzťahu k detskému divákovi v Českej republike a na Slovensku – Jaroslav Mottl
Jaroslav Mottl
Bakalářská práce
Distribučná platforma YouTube vo vzťahu k detskému divákovi v Českej republike a na Slovensku
Distribuční platforma YouTube ve vztahu k dětskému divákovi v České republice a na Slovensku
Anotace:
YouTube predstavuje čoraz väčšiu konkurenciu pre tradičné média. Populárny je nie len pre dospelú populáciu, na tejto platforme začína narastať obsah aj pre detského diváku. Keďže sa jedná o nový spôsob distribúcie obsahu, existujúci producenti môžu mať problém zorientovať sa v možnostiach a noví tvorcovia si ani nemusia uvedomovať potenciál tejto siete. Táto práca poskytuje komplexný pohľad na fungovanie …víceAbstract:
YouTube represents an increasingly bigger competition for traditional media. As content for child audience is growing bigger too, YouTube is not solely targeted on mature audience anymore. Since this platform is new-to-market of content distribution, existing producers could meet dead end with the possibilities of this network and new content creators may not be able to unlock full potential of the …víceKlíčová slova
YouTubeKlíčová slova
internetKlíčová slova
SlovenskoKlíčová slova
dětští diváciKlíčová slova
ČeskoKlíčová slova
reklama a propagace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13531
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2019
- Vedoucí: Václav MORAVEC
- Oponent: Marta ŠVECOVÁ
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOTTL, Jaroslav. \textit{Distribučná platforma YouTube vo vzťahu k detskému divákovi v Českej republike a na Slovensku}. Online. Bakalářská práce. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Filmová a televizní fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/x2wwhg/.
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 12. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková