Distribučná platforma YouTube vo vzťahu k detskému divákovi v Českej republike a na Slovensku – Jaroslav Mottl
Jaroslav Mottl
Bachelor's thesis
Distribučná platforma YouTube vo vzťahu k detskému divákovi v Českej republike a na Slovensku
Distribuční platforma YouTube ve vztahu k dětskému divákovi v České republice a na Slovensku
Abstract:
YouTube predstavuje čoraz väčšiu konkurenciu pre tradičné média. Populárny je nie len pre dospelú populáciu, na tejto platforme začína narastať obsah aj pre detského diváku. Keďže sa jedná o nový spôsob distribúcie obsahu, existujúci producenti môžu mať problém zorientovať sa v možnostiach a noví tvorcovia si ani nemusia uvedomovať potenciál tejto siete. Táto práca poskytuje komplexný pohľad na fungovanie …moreAbstract:
YouTube represents an increasingly bigger competition for traditional media. As content for child audience is growing bigger too, YouTube is not solely targeted on mature audience anymore. Since this platform is new-to-market of content distribution, existing producers could meet dead end with the possibilities of this network and new content creators may not be able to unlock full potential of the …moreKeywords
YouTubeKeywords
internetKeywords
SlovenskoKeywords
dětští diváciKeywords
ČeskoKeywords
reklama a propagace
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 8. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/13531
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2019
- Supervisor: Václav MORAVEC
- Reader: Marta ŠVECOVÁ
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOTTL, Jaroslav. \textit{Distribučná platforma YouTube vo vzťahu k detskému divákovi v Českej republike a na Slovensku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Academy of Performing Arts in Prague, Filmová a televizní fakulta. 2019. Available from: https://theses.cz/id/x2wwhg/.
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 12. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Theses on a related topic
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková