Bc. Martin Beleš

Diplomová práce

Marketingová strategie stavební firmy

The Marketing Strategy of a Construction Firm
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie stavební firmy“ je navrhnout vhodné podnikové poslání, vizi a marketingovou strategii pro malou stavební firmu. V teoretické části jsou uvedeny teoretické poznatky vztahující se k řešenému problému, jako je teorie marketingového řízení, podnikového strategického plánování a marketingového plánování. V praktické části poté řeším předmět diplomové práce …více
Abstract:
The subject of the thesis titled “The Marketing Strategy of a Construction Firm“ is to suggest the right business mission, vision, and marketing strategy for a little construction company. In the theoretical part are introduced the main theories, which are relating to the solved problem, such as the theory of marketing management, business strategy planning and marketing planning. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Štamfestová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství