Reklama jako nástroj podpory prodeje výrobku – Ing. Jan Kudláček
Ing. Jan Kudláček
Bakalářská práce
Reklama jako nástroj podpory prodeje výrobku
Advertising as a tool of product sales support
Anotace:
Bakalářská práce je na téma Reklama a podpora prodeje výrobku spotřebitelům. První část přiblíží dané téma z teoretického hlediska. V druhé části se pak teorie aplikuje na konkrétních případech z praxe. Jako výrobek, na kterém bude podpora prodeje aplikována, byl vybrán produkt tabákové společnosti British American Tabacco/ American Tobacco (Czech Republic), s.r.o. Viceroy Original Filter FF byl na …víceAbstract:
This bachelor thesis covers the topic of Advertising and sales support of products to the end-customers. The first section further explains the aforementioned topic from a theoretical point of view. The second section involves applying these theoretical elements to practice. The product to which sales support would be applied to was Viceroy Original Filer FF, introduced to the Czech market in May 2007 …víceKlíčová slova
cigarety VICEROY cigarettes VICEROY propagační kampaň promotional campaign spotřebitel consumer reklama advertising podpora prodeje sales promotions výrobek product kupony coupons vzorky samples slevy reductions prémie bonus podpora prodeje výrobku spotřebitelům product sales support for the consumer
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/al8g6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2008
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Lenka Hrnčířová -
Podpora prodeje polygrafických výrobků a služeb
Lucie Zárubová -
Marketingová podpora prodeje výrobků firmy Gala
Iveta Vičarová -
Moderní podpora prodeje oděvních výrobků
Markéta Janečková -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Tereza Skučková