Odborná příprava příslušníků HZSMSK v systému Moodle – Bc. Jaromír REGER
Bc. Jaromír REGER
Bakalářská práce
Odborná příprava příslušníků HZSMSK v systému Moodle
Vocational training of firefighters in Moodle system
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá systémem odborné přípravy příslušníků a zaměstnanců Hasičského záchranného sboru Moravskoslezského kraje. Charakterizuje status odborné přípravy a popisuje její současný stav. Úkolem práce je návrh systému eLearningu v systému MOODLE, který by vedl ke zlepšení, zjednodušení a sjednocení získávání odborných znalostí příslušníků a zaměstnanců HZS Moravskoslezského kraje.Abstract:
The bachelor thesis describes a system of the vocational training of members and employees of the Fire Rescue Brigade of the Moravian-Silesian Region. I give a characteristic of the status of the vocational training, and I give a description of its current state. The main objective of the thesis was to design eLearning in the ?MOODLE system? which would lead to the improvement, simplification and unification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2010
- Vedoucí: RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REGER, Jaromír. Odborná příprava příslušníků HZSMSK v systému Moodle. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
An Interactive Intermediate-Level English Grammar Course in the E-Learning Environment of Moodle
Filip DVOŘÁK -
Teaching English at Vocational School with the Support of a Moodle Course
Miroslava Chaloupková -
Adaptive learning processes in a process-oriented Learning management system
Patrícia Eibenová -
Learning Management System
Jakub Fiala -
Learning Management System
Martin GAHÉR -
Elearning a jeho praktické využití na ZŠ v ČR a zemích EU
Jana Hronová -
eLearning a moderní trendy
Karel Nývlt -
Elearning ve vysoškolském vzdělávání
Martina Havlíčková