Coca Cola x Pepsi Cola - společné a odlišné rysy jejich komunikační strategie – Bc. Milan Veselý
Bc. Milan Veselý
Bakalářská práce
Coca Cola x Pepsi Cola - společné a odlišné rysy jejich komunikační strategie
Coca Cola x Pepsi Cola - common and different features in their communicative strategy
Anotace:
VESELÝ, M. Coca Cola x Pepsi Cola – společné a odlišné rysy jejich komunikační strategie. Kladno 2012. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.. Katedra marketingové komunikace. Vedoucí práce prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. Práce se zabývá komunikačními strategiemi nadnárodních společností Coca-Cola a Pepsi, které si společnosti zvolily pro efektivní ovlivnění svých zákazníků a spotřebitelů …víceAbstract:
This work deals with communication strategies of international companies Coca-Cola and Pepsi, which were chosen by these companies for efficient influence of their customers and consumers. In the first part of this work, there is described the importance of communication strategy to company success, there are analyzed its basic elements such as segmentation, targeting, positioning or strategy of addressing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a9fb4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Současné trendy ve zprostředkování obsahu archivů mediálního umění. Návrh strategie pro Vašulka Kitchen Brno
Tamara Pavlechová -
Komunikační strategie vybraných galerií ve městě Brně a jejich reflexe u studentů oboru Management v kultuře
Matěj Havelka -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko -
Identifikace faktorů ovlivňujících úspěch komunikační strategie na Instagramu
Štěpánka Wampulová -
Komunikační strategie kočičího útulku Dobré ruce ve Zlíně
Petra Němcová -
Komunikační strategie vlády České republiky v letech 2007 - 2009 se zaměřením na vládní kampaně
Alice Otáhalová -
Návrh marketingové a komunikační strategie e-shopu se sportovními potřebami
Pavla Jurášová -
Analýza mediální kampaně neziskové organizace
Lenka Navrátilová