Bc. Tereza Malkusová

Diplomová práce

Trendy v online marketingu

Trends in online marketing
Anotace:
Diplomová práce Trendy v online marketingu představuje marketingové trendy pro rok 2014. Práce se konkrétně věnuje trendům jako je Web 3.0, gamifikace, mobilní marketing, sociální sítě a SEM. Okrajově práce zkoumá i otázku etiky s ohledem na nové technické možnosti. Cílem práce je vytvořit online marketingový plán pro jazykovou školu s využitím popisovaných trendů. Cílem této kampaně je zvýšení návštěvnosti …více
Abstract:
The thesis Trends in Online Marketing introduces the marketing trends in the year 2014. The work devoted to trends such as Web 3.0, gamification, mobile marketing, social networking and search engine marketing (SEM). Marginally, this work investigates the question of ethics with regard to new technological possibilities. The aim is to create an online marketing plan for the language school using the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní