Využití didaktických prostředků k rozvoji jemné motoriky dětí předškolního věku – Nikola Zakopalová
Nikola Zakopalová
Bakalářská práce
Využití didaktických prostředků k rozvoji jemné motoriky dětí předškolního věku
Using of didactic means for the development of fine motor skills of preschool children
Anotace:
Bakalářská práce je aplikačního charakteru. Práce je zaměřena na rozvoj jemné motoriky u dětí předškolního věku prostřednictvím didaktických prostředků. Teoretická část vymezuje pojem didaktický prostředek a pojmy s ním spojené. Dále se zaměřuje na popis vývoje jemné motoriky dítěte. Cílem praktické části práce je vytvoření projektu na rozvoj jemné motoriky dětí předškolního věku prostřednictvím originální …víceAbstract:
This application bachelor's thesis deals with the development of fine motor skills in pre-school children, using didactic tools. The theoretical part first defines didactic tools and related terms and then focuses on fine motor skills, including description of fine motor skills development from the neonatal period to preschool age. The goal of the research part is to design a project aiming to develop …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Barbora Petrů Puhrová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAKOPALOVÁ, Nikola. \textit{Využití didaktických prostředků k rozvoji jemné motoriky dětí předškolního věku}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/x3r41u/.
Jak správně citovat práci
Zakopalová, Nikola. Využití didaktických prostředků k rozvoji jemné motoriky dětí předškolního věku. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Role-playing jako didaktický prostředek pro rozvoj informační a mediální gramotnosti
Petra Skácelová -
Muzea jako didaktický prostředek ve výuce uměleckých předmětů na středních školách
Kateřina Eršilová -
Didaktická hra jako prostředek podporující tvořivé vyučování
Anežka Pometlová -
Didaktická hra jako prostředek rozvoje badatelských dovedností
Jana LUKÁŠOVÁ -
Zapojování dětí učitelkou do didakticky zacílených činností
Nikola ŠTEFKOVÁ -
Didaktická pomůcka a její tvorba jako prostředek pro vzdělávání žáků s lehkou mentální poruchou na II. stupni ZŠ
Edita KREJČÍ -
Animace jako didaktický prostředek ve výuce
Vladimír HILL -
Didaktická pomůcka jako prostředek integrace vybraných vzdělávacích oborů
Eva ORNOVÁ