Komunikační strategie v maratonské turistice se zaměřením na RunCzech – Tereza Velhartická
Tereza Velhartická
Diplomová práce
Komunikační strategie v maratonské turistice se zaměřením na RunCzech
The communication strategy in marathon tourism with focus on RunCzech
Anotace:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit jednotlivé formy komerčních komunikací běžeckého seriálu RunCzech a podat návrhy na zlepšení do budoucna. Teoretická část podrobněji popisuje jednotlivé formy komerčních komunikací, definuje základní pojmy ze sportovního marketingu a z oblasti sportovního cestovního ruchu. Analytická část se věnuje maratonské turistice, představuje organizaci Prague …víceAbstract:
The aim of the Master's thesis is to analyse and assess the commercial communications of RunCzech and give recommendations for the future marketing plans. The theoretical part describes in details all of the forms of commercial communications, defines the basic terms from the field of sport marketing and sport tourism. The analytical part deals with the marathon tourism and introduces the organisation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60720
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Zoran Bartek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60720
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations nadačního fondu
Tereza SOKOLOVÁ -
Jak zvládnout propouštění zaměstnanců z hlediska vztahů s médii a veřejností (public relations)
Petr Václavík