Marketingový mix vybraného podniku – Bc. Simona Mácková
Bc. Simona Mácková
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je optimalizace marketingového mixu vybraného podniku. Teoretická část se týká marketingu, jeho nástrojů a marketingového výzkumu. V praktické části je provedena analýza marketingových nástrojů vybraného podniku na základě sekundárních i primárních dat. V rámci primárního výzkumu jsou osloveni zákazníci ke zjištění jejích názorů na marketingové nástroje uplatňované firmou. Výstupem …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to optimize the marketing mix of a selected company. The theoretical part concerns marketing, its tools and marketing research. The practical part analyses the marketing tools of the selected company based on secondary and primary data. In the primary research, customers are approached to find out their opinions about the marketing tools applied by the firm. The output …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/d2wuc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Marková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová