Bc. Simona Mácková

Bakalářská práce

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je optimalizace marketingového mixu vybraného podniku. Teoretická část se týká marketingu, jeho nástrojů a marketingového výzkumu. V praktické části je provedena analýza marketingových nástrojů vybraného podniku na základě sekundárních i primárních dat. V rámci primárního výzkumu jsou osloveni zákazníci ke zjištění jejích názorů na marketingové nástroje uplatňované firmou. Výstupem …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to optimize the marketing mix of a selected company. The theoretical part concerns marketing, its tools and marketing research. The practical part analyses the marketing tools of the selected company based on secondary and primary data. In the primary research, customers are approached to find out their opinions about the marketing tools applied by the firm. The output …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/d2wuc/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Helena Marková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing