Eva Bergmanová
Master's thesis
Formulace podnikové strategie
Business Strategy Formulation
Abstract:
Cílem práce je formulovat podnikovou strategii společnosti Chládek a Tintěra Pardubice a.s. pomocí metod strategické analýzy. V práci se nachází popis použitých metod, charakteristika zkoumaného podniku, samotné zpracování strategické analýzy pro konkrétní podnik zahrnující analýzu vnějšího a vnitřního okolí podniku. Na závěr práce je provedena syntéza všech získaných poznatků s návrhy doporučení na …moreAbstract:
The goal of the thesis is a formulation of business strategy of a company Chládek a Tintěra Pardubice a.s. with use of methods of strategic analysis. The thesis consists of used methods, profil of the company, done strategic analysis for particular company including external and internal environment analysis. At the end of the thesis is mentioned synthesis of all gained findings with suggestions of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jitka Pokorná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Stěhování národů a jeho dopad na region Evropy a členských států Evropské unie
Roman Sixta -
Znaková privilegia pro česká, moravská a slezská města, městečka a vsi v době předbělohorské
Petr Houzar -
Marketingová strategie stavebního podniku
Jan Marek -
Strategická analýza podniku
Tomáš Vildomec
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights