Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy – Bc. Vítězslav Toř
Bc. Vítězslav Toř
Master's thesis
Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy
Communication Strategy of a Ski and Snowboard School
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a komunikační strategií poskytovatele služeb v oblasti lyžařských a snowboardových škol. Teoretická část práce se věnuje marketingovému mixu, marketingové komunikaci se zaměřením na poskytovatele služeb, tvorbě marketingové strategie a marketingovému výzkumu. Na konci této části práce je popsána také metodika práce, cíle marketingového výzkumu a jsou …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing communication and communication strategy of a service provider in the field of ski and snowboard schools. The theoretical part of the thesis deals with a marketing mix, marketing communication with a focus on service providers, the creation of a marketing strategy, and a marketing research. At the end of this part of the thesis, there is also described the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Toř, Vítězslav. Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a management vybraného lyžařského a snowboardového střediska
Lucie Sasinová -
Marketing a management vybraného lyžařského a snowboardového střediska
Luboš Hubálek -
Komparace lyžování a snowboardingu na zimních kurzech u žáků středních škol z opavského regionu
Michal KLEIN -
Frekvence výskytu svalových dysbalancí u vybrané skupiny lyžařských a snowboardových instruktorů po absolvování zimní sezóny
Michal ŠESTÁK -
Rozšíření lyžařské a snowboardové školy v lyžařském areálu Filip ve Smržovce
Zuzana Hummelová -
Marketingová strategie lyžařské a snowboardové školy
Pavel Šeděnka -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda