Evaluace vlivu adaptačního kurzu v roli podpůrného aspektu při tvorbě třídního kolektivu na vybrané střední škole – Ing. Michaela Paldusová
Ing. Michaela Paldusová
absolventská práce studenta CŽV
Evaluace vlivu adaptačního kurzu v roli podpůrného aspektu při tvorbě třídního kolektivu na vybrané střední škole
Evaluation of the impact of the adaptation course in the role of a supportive aspect when creating class team at the chosen high school
Anotace:
Hlavním cílem práce bylo objasnit význam adaptačního kurzu v roli podpůrného aspektu při tvorbě třídního kolektivu na Střední škole zemědělské a veterinární v Lanškrouně. Předmětem zkoumání bylo dotazníkové šetření realizované na adaptačním kurzu pořádaném pro žáky prvních ročníků, kteří se adaptačního kurzu zúčastnili v nekompletním složení. Celkem bylo vyplněno 89,87 % dotazníků. Na základě vyhodnocených …víceAbstract:
In this study the supportive role of adaptation course on creation of class team at the Střední škola zemědělská a veterinární in Lanškroun was evaluation. The object of the research was a survey carried out on the adaptation course organized for first-year students who participated in the adaptation course in incomplete composition. In total 89.87% of questionnaires was completed. On the basis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Mgr. Lucie Zlámalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PALDUSOVÁ, Michaela. \textit{Evaluace vlivu adaptačního kurzu v~roli podpůrného aspektu při tvorbě třídního kolektivu na vybrané střední škole}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/x4mbzz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Design of an English Summer Camp Based on Experiential Learning Activities
Monika Stenzlová -
Implementation of Experiential Learning in the Form of Escape Games within English Lessons at Lower-Secondary Schools
Veronika Dufková -
Experiential learning and its impact on students of English
Kateřina Špačková -
Experiential learning in Teaching English
Markéta Plocková -
Experiential Learning Activities and Principles in Secondary School Teaching
Bronislav Sobotka -
The Value of Experiential Learning in an Intensive English Language Course
Barbora Janitorová -
Classroom Climate and Its Impact on Student Interaction in an English Class
Renata Schmidtová
Název
Vložil
Vloženo
Práva