Podnikové vzdělávání a role personalisty – Mgr. Pavla Kovářová
Mgr. Pavla Kovářová
Bakalářská práce
Podnikové vzdělávání a role personalisty
Education Organized by an Enterprise for its Employees and the Role of a Personnel Clerk
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je role personalisty v podnikovém vzdělávání. Teoretická část se nejprve věnuje vymezování základních pojmů. Dále pak podrobně rozpracovává tematiku personální práce, podnikového vzdělávání a v neposlední řadě poukazuje na činnosti personalisty v oblasti tohoto vzdělávání zpracované na základě odborné literatury. V empirické části je představena firma Zetor Tractors a.s. …víceAbstract:
The main topic of the Bachelor thesis is the role of a personnel clerk in education organized by an enterprise. The theoretical part of the thesis first delimitates the basic notions. Further on it elaborates in detail the subject matter related to personnel activities, enterprise education, and – last but not least - it points out activities of a personnel clerk in the sphere of this education, which …víceKlíčová slova
Personální práce personální činnosti personální útvar personalista podnikové vzdělávání formování schopností analýza vzdělávacích potřeb plánování realizace vyhodnocování učící se organizace. Personnel work personnel activities staff department personnel clerk company education formation of skills analysis of educational aids planning implementation evaluation learning organizations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dme5r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Šimberová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Samo-řídící a manažersky-hierarchické organizace: rozdíly v rámci charakteristik učící se organizace
Filip Kopecký -
Úroveň vzdělávacích systémů v podniku dle teorie učící se organizace
Zuzana ŠVEHLOVÁ -
Možnost implementace konceptu učící se organizace v konkrétní organizaci veřejné správy
Yvetta Jahnová -
Age management a učící se organizace z perspektivy starších a mladších pracovníků
Andrea Pakostová -
Právní základy veřejné správy jako učící se organizace
Jiří Cimbolinec -
Změna organizace v učící se organizaci
Anna KADLECOVÁ -
Koncept učící se organizace aplikovaný na vybraný podnik
Jan Trávníček -
Řízení toku tacitních znalostí v rámci učící se organizace
Kateřina Byloková