Tvorba individuálního vzdělávacího programu pro nadaného žáka – Mgr. Bc. Petra Jandlová
Mgr. Bc. Petra Jandlová
Bachelor's thesis
Tvorba individuálního vzdělávacího programu pro nadaného žáka
Designing an individual educational program for talented pupil
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením individuálního vzdělávacího programu pro nadaného žáka. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje především vymezením pojmů talent a nadání. V práci je možné najít také definici pojmu nadaný žák, identifikaci a vzdělávání nadaných. Součástí je také osvětlení pojmu individuální vzdělávací program a jeho skladba. Praktická …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the creation of an individual educational program for a talented pupil. It is divided into two parts, theoretical and practical one. The theory concerns especially the definitions of a conception of talent and gift. There we can find the definition of the conception of the gifted pupil, identification and education of talented pupils there, as well. Illumination of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/s5j6e/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
- Supervisor: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství matematiky pro základní školy
Theses on a related topic
-
Školní vzdělávací program pro obor vzdělání Kuchař - číšník na SOŠ a SOU v Poličce
Renata Zrůstová -
Školní vzdělávací program Základní školy Vražné a jejich přístup k žákům se specifickými poruchami učení
Jana Šlapková -
Školní zralost a individuální vzdělávací program v předškolní výchově
Romana Kračmerová -
Vzdělávací program Začít spolu v kontextu individuálního přístupu a inkluze dětí.
Michaela Světlana RUČKOVÁ -
TŘÍDNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM V MŠ
Hana LEITNEROVÁ -
Rehabilitační vzdělávací program a jeho aplikace ve vzdělávání žáků s těžkým mentálním postižením
Marie ŠNOKHOUSOVÁ -
Školní vzdělávací program pro zabezpečení výuky žáků s lehkým mentálním postižením
Radek KLADIVA -
Soulad individuálního vzdělávacího programu autistického dítěte se školním a Rámcovým vzdělávacím programem
Helena Pálová