Helena Pálová

Diplomová práce

Soulad individuálního vzdělávacího programu autistického dítěte se školním a Rámcovým vzdělávacím programem

The Harmony between Individual Educational Programme of a Autistic Child and School and Frame Educational Programme.
Anotace:
Diplomová práce navazuje na bakalářskou práci s názvem Strukturované učení autistických dětí. V bakalářské práci jsem vyhodnocovala vývojové oblasti autistických dětí v prostředí školním a domácím a s uvedením osobnostních vývojových charakteristik sedmi autistických žáků s komparací výchovně – vzdělávacího přístupu k těmto dětem navštěvující speciální školu libereckou a pardubickou. Diplomová práce …více
Abstract:
The thesis builds on the bachelor paper entitled Structured Learning of Autistic Children. In my bachelor paper I analysed and evaluated developmental areas of au-tistic children in a school and home environment. Personal developmental characteristics of seven autistic children were compared with educational approaches to these children who attend special schools in Liberec and Pardubice. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eM418

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 5. 2010
  • Vedoucí: Karel Rýdl
  • Oponent: Eva Nosková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv