Tvorba individuálního vzdělávacího programu pro nadaného žáka – Mgr. Bc. Petra Jandlová
Mgr. Bc. Petra Jandlová
Bakalářská práce
Tvorba individuálního vzdělávacího programu pro nadaného žáka
Designing an individual educational program for talented pupil
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením individuálního vzdělávacího programu pro nadaného žáka. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje především vymezením pojmů talent a nadání. V práci je možné najít také definici pojmu nadaný žák, identifikaci a vzdělávání nadaných. Součástí je také osvětlení pojmu individuální vzdělávací program a jeho skladba. Praktická …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the creation of an individual educational program for a talented pupil. It is divided into two parts, theoretical and practical one. The theory concerns especially the definitions of a conception of talent and gift. There we can find the definition of the conception of the gifted pupil, identification and education of talented pupils there, as well. Illumination of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s5j6e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Školní vzdělávací program pro obor vzdělání Kuchař - číšník na SOŠ a SOU v Poličce
Renata Zrůstová -
Školní vzdělávací program Základní školy Vražné a jejich přístup k žákům se specifickými poruchami učení
Jana Šlapková -
Školní zralost a individuální vzdělávací program v předškolní výchově
Romana Kračmerová -
Vzdělávací program Začít spolu v kontextu individuálního přístupu a inkluze dětí.
Michaela Světlana RUČKOVÁ -
TŘÍDNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM V MŠ
Hana LEITNEROVÁ -
Rehabilitační vzdělávací program a jeho aplikace ve vzdělávání žáků s těžkým mentálním postižením
Marie ŠNOKHOUSOVÁ -
Školní vzdělávací program pro zabezpečení výuky žáků s lehkým mentálním postižením
Radek KLADIVA -
Soulad individuálního vzdělávacího programu autistického dítěte se školním a Rámcovým vzdělávacím programem
Helena Pálová