Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením – Bc. Tomáš Komenda
Bc. Tomáš Komenda
Master's thesis
Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením
Proposal to event for the selected company or product with an economic evaluation
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou moderních forem marketingové komunikace, a to zejména event marketingem a realizací konkrétních event marketingových akcí v neziskové organizaci ACORUS, z. ú. První část práce vychází z odborné literatury zabývající se problematikou marketingu a jeho moderními formami. Informace byly čerpány také z českých i zahraničních internetových zdrojů. V druhé části diplomové …viacAbstract:
The diploma thesis deals with modern forms of marketing communication, especially event marketing and realization of specific event marketing events in non-profit organization ACORUS, public benefit corporation The first part of the work is based on literature dealing with marketing and its modern forms. Information was also drawn from Czech and foreign Internet sources. In the second part of the thesis …viacKľúčové slová
ACORUS benefiční koncert event marketing charitativní pochod marketing marketingová komunikace moderní formy marketingové komunikace náklady nezisková organizace rentabilita výnosy benefit concert charity march marketing communication modern forms of marketing communication costs non-profit organization profitability earns
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ixe8n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Proposal of E-mail Marketing Communication for fans of VBA
Thanh Quy Truong Nguyen -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec