PR aktivity zvoleného hotelu či korporace – Bc. Petra Vágnerová
Bc. Petra Vágnerová
Bachelor's thesis
PR aktivity zvoleného hotelu či korporace
PR activities of the chosen hotel or corporation
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována PR aktivitám. Je zaměřena na public relations, media relations, interní PR a dále obsahuje cíle, nástroje, druhy PR, PR v oboru hotelových služeb a online public relations. Účelem této práce je popsat současné aktivity PR Hotelu Studánka a identifikovat jejich působení. Práce se člení do třech základních částí: teoreticko-metodolickou, analytickou a návrhovou.Abstract:
Bachelor’s Dissertation is set to analysis of public relations activities. It is focused on public relations, media relations, internal PR and others includes goals, tools, types of PR, PR in the field of hotel services and online public relations. The purpose of this work is to describe the current PR activities of the Hotel Studánka and identify their effects.The work is divided into three basic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/kbnwq/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2020
- Supervisor: Ing. Jan Mastný
- Reader: Ing. Štěpán Chalupa
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Community relations v konkrétním podniku
Silvia Chocholáčková -
Public relations neziskových organizací poskytujících komunitní péči osobám s duševním onemocněním
Pavlína URYCHOVÁ -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Analýza public relations v Komunitním plánování sociálních služeb ve vybrané obci s rozšířenou působností
Simona Dosedělová -
Public Relations jako nástroj zdokonalování procesu komunitního plánování sociálních služeb
Renata RYCHLÍKOVÁ -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Analýza marketingových aktivit vybraného společnosti
Jiří März