Analýza marketingových nástrojů Střediska volného času, Trutnov se zaměřením na marketingovou komunikaci – Bc. Ondřej TĚŽKÝ
Bc. Ondřej TĚŽKÝ
Diplomová práce
Analýza marketingových nástrojů Střediska volného času, Trutnov se zaměřením na marketingovou komunikaci
Marketing communication of Leisure time activity center in Trutnov.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzování marketingových nástrojů Střediska volného času, Trutnov se zaměřením na marketingovou komunikaci ve sledovaném období leden 2019-srpen 2020. Teoretická část je zaměřena na definování marketingu se zaměřením na marketingovou komunikaci a současné poznatky k používaným komunikačním nástrojům. V praktické části jsou stanoveny cílové skupiny. Je provedena analýza …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the marketing tools of the Stredisko volneho casu, Trutnov with a focus on marketing communication in the period from January 2019 to August 2020. The theoretical part is focused on defining marketing with a focus on marketing communication and current knowledge of use of communication tools. Practical part determines target user groups. Used tools are analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TĚŽKÝ, Ondřej. \textit{Analýza marketingových nástrojů Střediska volného času, Trutnov se zaměřením na marketingovou komunikaci}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/x50s7t/.
Jak správně citovat práci
TĚŽKÝ, Ondřej. Analýza marketingových nástrojů Střediska volného času, Trutnov se zaměřením na marketingovou komunikaci. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Marketingová komunikace společnosti Středisko vzdělávání s.r.o.
Zuzana Kubáčová -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
Eva Holíková -
Marketingová komunikace Střediska volného času Ostrava-Zábřeh
Adam KNAP -
Marketingová komunikace lyžařského střediska Ski Aréna Karlov
Veronika Hrůzová -
Analýza marketingové komunikace turistického střediska Špindlerův Mlýn
Dagmar Kaláčová -
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného školícího a rekreačního střediska
Jana Hamrlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva