Ivana ONDREJCOVÁ
Bachelor's thesis
Jak učit děti s ADHD cizí jazyk
How to teach English to hyperactive children
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na výuky anglického jazyka u dětí s hyperaktivitou a poznatkům při osvojování tohoto cizího jazyka. První kapitola je věnována teoretickým poznatkům. Jsou zde uvedeny definice této poruchy, příčiny vzniku, diagnóza. Druhá kapitola se věnuje symptomům v předškolním a školním věku. Třetí kapitola se věnuje práci s těmito dětmi ve školním a domácím prostředí, důležitost spolupráce …moreAbstract:
The first chapter pays attention to theoretical knowledge. There is the definition of the disorder and the causes of ADHD. The second chapter deals with the symptom in the school and school age. How to work with the pupils at school and at home and how important is collaboration among school, parents and other institutions is the theme of the third chapter. The fourth chapter focuses on the Teaching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Irena Plevová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ONDREJCOVÁ, Ivana. Jak učit děti s ADHD cizí jazyk. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / SPP-AJ
Theses on a related topic
-
Práce s dětmi s Aspergerovým syndromem ve skupině účastníků dramatickovýchovné dílny
Kristýna Hrdličková -
Metody práce s dětmi s ADHD v mateřské škole
Eva Strašilová -
Práce s dětmi, které se staly obětmi obchodu s lidmi
Hana CHROBOKOVÁ -
Práce lektorů s dětmi s ADHD ve volnočasových aktivitách
Marie Buriánková -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Vzdělávání žáků s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Ivana Tesařová -
Zásady a principy práce s žáky s dětským autismem
Lenka Stibůrková -
Komunikace s klienty a dodržování zásad při práci s důvěrnými informacemi
Zuzana ROČKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights