Sportovní reklama a sponzoring v cyklistice – Sebastián Skřivánek
Sebastián Skřivánek
Bakalářská práce
Sportovní reklama a sponzoring v cyklistice
Sports Advertising and Sponsorship in Cycling
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou aplikace marketingu v cyklistickém klubu. Zaměřuje se především na sponzoring a využití nabídky reklamy cyklistickým klubem. V teoretické části představuje a také vymezuje definice a problematiku týkající se marketingu a jeho aplikace na sportovní prostředí. V praktické části se věnuje konkrétnímu cyklistickému klubu a řeší nedostatky ve využití marketingových …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with application of marketing in Cycling club. Thesis deals primarily with sponsorship and advertising services which are provided by cycling Club The theoretical part of thesis presents definitions and issues related to marketing and its application to the sports environment. The practical part deals with the particular cycling club and solves the shortcomings of the usage …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102772
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Irena Durdová
- Oponent: Jan Kumstát
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Sponzoring a sportovní reklama hokejové soutěže
Ondřej Hudec -
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová -
Reklama ve sportovním odvětví (podrobný rozbor průběhu a účinků konkrétního případu)
Tomáš Gärtner