Mgr. Marek VRZAL

Diplomová práce

Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti Everlift, spol. s. r. o.

Plan of marketing communications and concept Corporate Identity for the company EverLift, spol. s r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je sestavení plánu marketingových komunikací společnosti EverLift, spol. s r.o., jejíž hlavní činností je prodej hydraulických nakládacích jeřábů. Další část práce řeší v souvislosti s komplexním pojetím plánu také možnosti nastolení nové firemní identity dané firmy. Jak návrh plánu, tak firemní identita, by měly být řešeny způsobem, který umožní funkční plnění s praktickým využitím …více
Abstract:
Plan of marketing communications for the company EverLift, spol. s r.o., its main field of activities being the sale of hydraulic loading cranes. In connection with a complex conception of the plan, the other part of the thesis deals with a possibility to introduce a new company identity of the particular company. Both the draft plan, and the company identity should be dealt with in a way that allows …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor: 4983

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VRZAL, Marek. Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti Everlift, spol. s. r. o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.