Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti Everlift, spol. s. r. o. – Mgr. Marek VRZAL
Mgr. Marek VRZAL
Diplomová práce
Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti Everlift, spol. s. r. o.
Plan of marketing communications and concept Corporate Identity for the company EverLift, spol. s r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je sestavení plánu marketingových komunikací společnosti EverLift, spol. s r.o., jejíž hlavní činností je prodej hydraulických nakládacích jeřábů. Další část práce řeší v souvislosti s komplexním pojetím plánu také možnosti nastolení nové firemní identity dané firmy. Jak návrh plánu, tak firemní identita, by měly být řešeny způsobem, který umožní funkční plnění s praktickým využitím …víceAbstract:
Plan of marketing communications for the company EverLift, spol. s r.o., its main field of activities being the sale of hydraulic loading cranes. In connection with a complex conception of the plan, the other part of the thesis deals with a possibility to introduce a new company identity of the particular company. Both the draft plan, and the company identity should be dealt with in a way that allows …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4983
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRZAL, Marek. \textit{Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti Everlift, spol. s. r. o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/x5gw2t/.
Jak správně citovat práci
VRZAL, Marek. Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti Everlift, spol. s. r. o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Využití online nástrojů v marketingové komunikaci dealerství ŠKODA AUTO
Ondřej Zmrhal -
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Veronika Zálešáková -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
IMC within the selected company, business plan
Klára Petrovská -
Implementace e-marketingu v komunikaci firmy se zákazníky ve vybrané firmě.
Adam Babiš