Bc. Peter Pavel

Diplomová práce

Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie

Brand as a Valuable Intangible Asset of the Organization
Abstract:
The thesis discusses the basic characteristics of brands, the value of a particular brand of models to measure the value of brands. Thesis analyzes and compares brand management in two banks operating in Slovakia. Analyzes the use of brand elements, brand personality, brand management approach in the surveyed banks, promotional activities for brand management and brand value of the particular bank …více
Abstract:
Diplomová práca pojednáva o základnej charakteristike brandu, o hodnote brandu a predovšetkým o modeloch pre meranie hodnoty brandu. Práca analyzuje a porovnáva riadenie značky v dvoch bankách pôsobiacich na Slovensku. Analyzuje využívanie prvkov značky, osobnosti značky, prístupu k riadeniu značky v skúmaných bankách, propagačné aktivity pre riadenie značky a predovšetkým hodnotu značky daných bánk …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
  • Oponent: Ing. Viktória Ďurajová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK