Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie – Bc. Peter Pavel
Bc. Peter Pavel
Diplomová práce
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Brand as a Valuable Intangible Asset of the Organization
Abstract:
The thesis discusses the basic characteristics of brands, the value of a particular brand of models to measure the value of brands. Thesis analyzes and compares brand management in two banks operating in Slovakia. Analyzes the use of brand elements, brand personality, brand management approach in the surveyed banks, promotional activities for brand management and brand value of the particular bank …víceAbstract:
Diplomová práca pojednáva o základnej charakteristike brandu, o hodnote brandu a predovšetkým o modeloch pre meranie hodnoty brandu. Práca analyzuje a porovnáva riadenie značky v dvoch bankách pôsobiacich na Slovensku. Analyzuje využívanie prvkov značky, osobnosti značky, prístupu k riadeniu značky v skúmaných bankách, propagačné aktivity pre riadenie značky a predovšetkým hodnotu značky daných bánk …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/nrn7r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
- Oponent: Ing. Viktória Ďurajová, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová -
Vnímání a hodnota značky Euforie z pohledu cílové skupiny „studenti“
Josef Kreische -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková