Eliška Reznerová

Bakalářská práce

Obsahová analýza e-shopu s léčivými kameny

Content Analysis of The Gemstone E-shop
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je seskupit dostatek informací o obsahovém marketingu a uplatnit tyto poznatky v praxi při obsahové analýze e-shopu s léčivými kameny. Analyzován byl obsah na samotném e-shopu, ale také na dalších stránkách vytvořených pod záštitou e-shopu a na profilu sociální sítě Facebook. Během analýzy byla použita data z několika nástrojů, například Google Analytics, SEO nástroje a …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to collect enough information about the content marketing and to practically apply the information in content analysis of e-shop with healing stones. Content was analyzed on directly e-shop and also on other pages created under the auspices of the e-shop and on the Facebook profile. During the analysis were used data from several instruments, such as Google Analytics, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
  • Vedoucí: Martina Petrunčíková
  • Oponent: Vojtěch Klézl

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod