Adaptation of LGI's marketing strategy to the Czech market – Jan Halfar
Jan Halfar
Diplomová práce
Adaptation of LGI's marketing strategy to the Czech market
Adaptace marketingove strategie LGI pro český trh
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zpracování konkrétního návrhu ke změně dosavadní marketingové strategie firmy LGI Czechia, který bude vycházet z aktuálního postavení firmy na českém trhu. První část práce poskytuje teoretické základy marketingové teorie a finanční analýzy, které jsou následně prakticky aplikovány ve druhé části práce. Praktická část úvodem nabízí představení firmy LGI Czechia. Následuje …víceAbstract:
The main goal of the thesis is to develop a specific proposition for adaptation of LGI Czechia's marketing strategy with respect to its current position on the Czech market. The first part of the thesis offers indispensable theoretical knowledge of marketing theory and financial analysis. These theoretical foundations are practically applied in the second part of the thesis, which begins with introduction …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51884
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Jarmila Radová
- Oponent: Markéta Lhotáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51884
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Bankovnictví a pojišťovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Event marketing v praxi firem operujících na českém trhu
Marie Michálková -
Využití event marketingu při uvedení automobilu KIA Cee’d GT na český trh v roce 2013
Robert Böhm -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Knižní influenceři a jejich vliv na český knižní trh a čtenáře, Beze jména
Tereza Štěpánková -
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Daniel Svěchota -
Marketing pro trh Evropské unie; vstup české firmy na jednotný evropský trh
Martin Šikola -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová