Mgr. Milena HANŠOVÁ

Diplomová práce

Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu

The usage of 3D articles in terms of marketing mix
Anotace:
Reklamní předměty jsou jedním s prostředků podpory prodeje. Jsou zařazeny do skupiny tzv. podlinkových nástrojů marketingové komunikace. Využití reklamních předmětů je velice široké. Sortiment reklamních předmětů lze rozdělit do skupin dle jejich typu, charakteru a účelu použití. Společnost B.BRAUN Medical je jednou z největších farmaceutických firem působících na našem trhu. Zabývá se především výrobou …více
Abstract:
Distributing advertising items is one of the forms of sales promotion. They are classified as socalled bellow-the-line marketing communication tools. The use of advertising utems is very broad. The assortment of advertising objects can be divided into groups sorted by type, character and purpose of use. B.BRAUN Medical is one of the largest pharmaceuticals businesses on our market. It is especially …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2007
Identifikátor: 4934

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Barbora Skalníková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HANŠOVÁ, Milena. Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.