Pavlína Plajerová

Bachelor's thesis

Využití After Effects ve firemní komunikaci

Using After Effects for company communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití počítačového programu Adobe After Effects pro účely marketingové komunikace firem. Cílem bakalářské práce je představit nástroje a animační techniky programu Adobe After Effects, které mohou být pro tyto účely použity. V teoretické části práce jsou definovány jednotlivé prvky tvořící firemní identitu, která je základem pro firemní komunikaci se zákazníky …more
Abstract:
Thesis is centered on the ways of using Adobe After Effects for the purposes of marketing communication. The aim of the thesis is the presentation of Adobe After Effects tools and animation techniques used for marketing communication. In theoretical part all elements of corporate identity are defined. Corporate identity is the basis for the company communication with costumers, consumers and other …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 2. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2014
  • Supervisor: Antonín Krist
  • Reader: Jiří Adamec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41651

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi