Využití After Effects ve firemní komunikaci – Pavlína Plajerová
Pavlína Plajerová
Bachelor's thesis
Využití After Effects ve firemní komunikaci
Using After Effects for company communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití počítačového programu Adobe After Effects pro účely marketingové komunikace firem. Cílem bakalářské práce je představit nástroje a animační techniky programu Adobe After Effects, které mohou být pro tyto účely použity. V teoretické části práce jsou definovány jednotlivé prvky tvořící firemní identitu, která je základem pro firemní komunikaci se zákazníky …moreAbstract:
Thesis is centered on the ways of using Adobe After Effects for the purposes of marketing communication. The aim of the thesis is the presentation of Adobe After Effects tools and animation techniques used for marketing communication. In theoretical part all elements of corporate identity are defined. Corporate identity is the basis for the company communication with costumers, consumers and other …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 2. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41651
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2014
- Supervisor: Antonín Krist
- Reader: Jiří Adamec
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41651
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Studie firemní identity společnosti penetrující na trh
František Šimon -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Analýza firemní identity hotelu Imperial Art Deco
Kamilla Khatmullina -
Komunikace při utváření podnikové identity
Kamila Dolejšová -
Komunikace při utváření podnikové identity
Veronika Kostolná