Asistent pedagoga na ZŠ u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Martina Sprušilová
Bc. Martina Sprušilová
Diplomová práce
Asistent pedagoga na ZŠ u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Assistant of teacher at an elementary school for children with special educational needs
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá prací asistenta pedagoga u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem této práce bylo poskytnout teoretické informace o asistentu pedagoga a jeho podpoře při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných základních školách. A tyto teoretické poznatky byly porovnány s pohledy a názory na práci oslovených asistentů pedagoga.Abstract:
This dissertation describes the work of the teaching assistant working with the children with special educational needs. The aim of this work is to give the theoretical information about the teaching assistant and his support given to the children with special educational needs in ordinary primary schools. These theoretical information were compared with the points of view and opinions of the teaching …víceKlíčová slova
asistent pedagoga žák se speciálními vzdělávacími potřebami mentální postižení tělesné postižení individuální vzdělávací plán netradiční metody ve výuce teaching assistant pupil with special educational needs mental disability physical disability individual plan of education unconventional teaching methods
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j1ewo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2015
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ